Godt nytt år 2018

Spørsmål angående forumet og dets funksjoner kan stilles her.

Godt nytt år 2018

Innlegg khawaga » 30.12.2017 17:50

Tradisjonen tro, ønsker jeg alle medlemmer og besøkende et fruktbart og fredelig nytt år.

Bilde

Og husk at det fremdeles finnes aktiviteter og verdier som ikke er avhengig av web ...

Bilde
"Humans are destined party animals. Technology will follow." (Linus Torvalds)
Khawagas oppslagstavle og album
Brukerens avatar
khawaga
Seniormedlem

Re: Godt nytt år 2018

Innlegg nkm » 01.01.2018 10:43

Jeg regner meg fortsatt som fast medlem, selv om besøksfrekvensen her ikke er på samme nivå som tidligere. Jeg opplever jo også flere ganger at forumet er nede når jeg prøver å sjekke om det har vært aktivitet. En helt annen sak er at jeg ikke driver så mye med webutvikling for tiden. Som leder i Norsk Jernbaneklubb (en landsomfattende forening for alle som liker tog) har jeg fått mange nye oppgaver og har hatt en ganske bratt lærekurve gjennom det året som er gått. Men noe web må jeg holde på med for ikke å miste kontakten med faget, mest vedlikehold av noen hjemmesider.

Jeg slutter meg til ønsket om et fruktbart og fredelig år i 2018 for alle som leser dette.
www.nkmoller.com
Jeg skriver aldri mot bedre vitende, men på en del områder kan andre vite mer enn meg. Utfordringen er å bruke egen og andres kunnskaper best mulig for å løse aktuelle oppgaver.
Brukerens avatar
nkm
Medlem

Gå til Norsk Webforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester