God jul 2016

Spørsmål angående forumet og dets funksjoner kan stilles her.

God jul 2016

Innlegg khawaga » 20.12.2016 15:45

Da det later til at en og annen tufs fremdeles stikker innom NWF:
http://khawaga.com/tavle/journal.php#jul
... og som vanlig *mener* jeg fredelig jul og fruktbart nytt år. Vel, katta er ikke fruktbar, forsåvidt ikke jeg heller, men skitt au :lol:

-khw & shady-
"Humans are destined party animals. Technology will follow." (Linus Torvalds)
Khawagas oppslagstavle og album
Brukerens avatar
khawaga
Seniormedlem

Re: God jul 2016

Innlegg ingeva » 23.12.2016 9:14

khawaga skrev:Da det later til at en og annen tufs fremdeles stikker innom NWF:
http://khawaga.com/tavle/journal.php#jul
... og som vanlig *mener* jeg fredelig jul og fruktbart nytt år. Vel, katta er ikke fruktbar, forsåvidt ikke jeg heller, men skitt au :lol:

-khw & shady-

Joda, det hender jo fremdeles at tufsen i Sandvika stikker innom. Lengre og lengre fra gang til gnag, men nå var det noe jeg ville sjekke. Har flyttet websidene mine til en annen server, og oppdager så mye rart at jeg begynner å tro at det ikke var så smart. Skulle hatt server sjøl, og nå har jeg sagt fra meg driften av andres nettsider og har ikke noe press på meg lenger, så kanskje det blir noe av. Etter nyttår en gang. Mye greiere å gjøre ting sjøl enn å overlate driften til en supportperson som betrakter alle brukere som ignorante grønnskollinger.

Jadda Khawaga, katta har jeg sett. Det ble mye katt, men jeg har ingenting imot kattedyr, og jeg har full forståelse for det å være forelsket. :)

GOD JUL til deg og alle andre tufser i NWF - og ellers.

FAEN hva var dette? Kjører webforum på mysql FIRE???
SQL ERROR [ mysql4 ]

Can't create a new thread (errno 11); if you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug [1135]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
"If you're staying with Microsoft you're getting more and more overwhelmed to update and change your whole IT infrastructure." Peter Hofmann . . . . Se her.
Brukerens avatar
ingeva
Seniormedlem

Innlegg Matsemann » 24.12.2016 16:30

Ikke ofte innom, men stakk innom nå da jeg visste det ville være noen juleønskninger. Så god jul til dere og.

Om folk vil ha tak i meg kan jeg nås på mats@<brukernavnet_mitt>.com
Master i Datateknikk, NTNU
Brukerens avatar
Matsemann
Moderator

Innlegg nkm » 28.12.2016 20:45

Jeg er jo innom en gang i mellom jeg også. Men i år ble det en hektisk førjulistid og like hektiske juledager, inntil nå. Nå er det en kort pause, til imorgen. Vi sitter i vår lille bobil, mitt reisefølge og jeg, pent parkert ved Vänerns bredd, altså i grannlandet, og med ekstern strømtilførsel så PC'n kan brukes til mer enn bare sporadisk å sjekke epost.

Vi har hatt en fin Jul med familie og barnebarn. Imorgen skal vi besøke svigerfar som er flyttet "på hem" her borte. Så bærer det hjemover igjen. Forhåpentligvis skal vi tilbringe nyttår i ro og fred på hjemlige trakter. Det skaper ro i sjela å stå attmed glaset eller på trammen og skue utover Mjøsa.

Kjære venner, fortsatt god juletid og Godt Nytt År.
www.nkmoller.com
Jeg skriver aldri mot bedre vitende, men på en del områder kan andre vite mer enn meg. Utfordringen er å bruke egen og andres kunnskaper best mulig for å løse aktuelle oppgaver.
Brukerens avatar
nkm
Medlem

Innlegg dabear » 29.12.2016 11:22

God jul til alle gamle kjente på NWF, synd dette forumet har dødd :(
http://blog.bjorninge.no/ -En blogg om diabetes, mat, reise, teknologi og livet ellers
Brukerens avatar
dabear
Moderator

Gå til Norsk Webforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest