Hvor jeg kan finne dette coveret, med rosenborg-logo?

Diskuter alt av hardware/maskinvare.

Hvor jeg kan finne dette coveret, med rosenborg-logo?

Innlegg Kanelonning » 10.07.2010 14:11

Hvor jeg kan finne samme Hard Shell Engraving Cover Cases for iPhone 3G men med logoen til Rosenborg logo?
Kanelonning
Nytt medlem

Re: Hvor jeg kan finne dette coveret, med rosenborg-logo?

Innlegg Fuzzy76 » 10.07.2010 17:08

Det gjør du nok ikke. De hadde nok solgt toppen 10 av dem på verdensbasis, så det hadde nok vært en dårlig forretningside. Jeg går ut fra at barcelona har et par fans mer enn RBK internasjonalt. :)
Brukerens avatar
Fuzzy76
Moderator

Re: Hvor jeg kan finne dette coveret, med rosenborg-logo?

Innlegg khawaga » 10.07.2010 19:07

Det er utrolig hva noen kan finne på å lage, og det er utrolig hva folk kan finne på å kjøpe. Jeg blir stadig overrasket av hva tøys folk kommer til mitt firma og ber meg om å lage. Men jeg gjør det, stort sett. Jeg har stor sans for totalt unyttige ting, så lenge det ikke er miljøfarlig og kaster av seg fortjeneste.

Men dette kan du nok bare glemme, er jeg redd for. For det første, er jeg ingen tilhenger av iPhone. For det andre, er klubblogoer underlagt restriksjoner høyere en norsk lov om åndsverk. For det tredje, er jeg Godset Die Hard, i den utstrekning jeg overhodet bryr meg om fotball.

Hvorfor jeg i det hele tatt gidder å svare? Fordi jeg lurer på hvordan denne tråden har overlevd ... i kategorien "maskinvare", i forumet "Norsk Webforum".
"Humans are destined party animals. Technology will follow." (Linus Torvalds)
Khawagas oppslagstavle og album
Brukerens avatar
khawaga
Seniormedlem

Gå til Maskinvare

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester