Samarbeidspartner søkes til Android/IOS-App

Utlys anbud på prosjekter eller søk etter nye medarbeidere.

NB: Denne kategorien er forbeholdt betalte oppdrag. Er du i tvil, ta kontakt med en moderator/administrator.

Samarbeidspartner søkes til Android/IOS-App

Innlegg MartinHSchei » 03.09.2015 10:19

Jeg jobber i dag i en stor bedrift innen forsikring. Denne bransjen er på vei inn i en stor automatisering- og digitaliseringsprosess.

I den forbindelse har jeg en ide om en app som fort kan bli en viktig brikke i nettopp dette. Appen fins ikke i dag.

Jeg ser for meg å etablere en bedrift rundt denne appen å levere tjenester til denne bransjen rundt den. Hvem vet kanskje andre tjenester også etterhvert, men den må antageligvis være reklamefinansiert i første omgang.

På laget trenger jeg en likestilt partner med overskudd av både tid og energi samt initiativ til å bli med på dette. Mitt bidrag er konseptet samt kunnskap, nettverk og førstehåndskunnskap om behov fra bransjen, mens ditt bidrag vil være gode programmeringskunnskaper, men også annen relevant kunnskap er nyttig.

Ta gjerne kontakt på martinhschei@gmail.com eller 41408848 hvis interessant. For øvrig ønsker jeg ett møte ansikt til ansikt før et samarbeid blir til og jeg kommer ikke til å si noe konkret om appen over telefon eller e-post. Min base er på Østlandet og jeg er ofte i Oslo/Asker.

Håper rette vedkommende leser dette! :lol:
MartinHSchei
Nytt medlem

Gå til Jobbmarked

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester