Gratis, unike artikler på 500 ord!

Diskuter søkemotoroptimalisering (SEO), markedsføring, e-handel m.m. Lær deg å utnytte potensialet med internett.

Gratis, unike artikler på 500 ord!

Innlegg Morph » 17.09.2014 13:05

Hei!

Jeg ønsker å dele ut unike artikler på ca. 500 ord til alle som er interessert i unikt innhold. Jeg skriver artikler om det meste, og det eneste jeg ønsker er én link til en av mine nettsider. I tillegg kan du selvsagt internlinke og referere til eksterne kilder hvis du ønsker det.

Jeg har nettsider innen reise, finans, forsikring, fotball, spill, rabatter og mye mer, så nesten uansett hvilken nettside du har, skal jeg klare å skape både verdi og relevans.

Håper å høre fra dere!
Morph
Nytt medlem

Re: Gratis, unike artikler på 500 ord!

Innlegg mowska » 25.09.2014 0:06

Hei Morph,

Dette kunne vært interessant. Har sendt deg en melding.

Mvh

Pet
mowska
Nytt medlem

Innlegg Morph » 25.09.2014 6:09

Takk for interessen, alle sammen!

Jeg har levert ganske mange artikler her inne nå, og alle virker fornøyde så langt. Har kapasitet til flere, så send PM ;)
Morph
Nytt medlem

Innlegg EmilShamloo » 30.04.2016 20:36

Morph skrev:Hei!

Jeg ønsker å dele ut unike artikler på ca. 500 ord til alle som er interessert i unikt innhold. Jeg skriver artikler om det meste, og det eneste jeg ønsker er én link til en av mine nettsider. I tillegg kan du selvsagt internlinke og referere til eksterne kilder hvis du ønsker det.

Jeg har nettsider innen reise, finans, forsikring, fotball, spill, rabatter og mye mer, så nesten uansett hvilken nettside du har, skal jeg klare å skape både verdi og relevans.

Håper å høre fra dere!

hei, Jeg har en nettbutikk med levering av matvarer i Oslo sentrum.
Tror du at vi kan samarbeide og linke til hverandre?
Matvare på nett
EmilShamloo
Nytt medlem

Gå til Markedsføring/trafikk og søkemotoroptimalisering.

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester