Trøbbel med WP

Her kan du be om hjelp til å konfigurere ditt forum eller andre systemer for innholdsproduksjon, som phpBB, Inivison, Cute, Mambo osv.

Trøbbel med WP

Innlegg spelley » 28.05.2012 14:27

Trøbbel med wordpress!

Opplever for tiden litt problemer med wordpress. Problemet er at når jeg går ut av admin panelet (f.eks forhåndsvis side etc) så blir jeg automatisk logget ut. Det er meget irriterende å måtte logge inn for hver gang man går ut av admin panelet.

Av plugins har jeg følgende:
Til informasjon har jeg følgende plugins for WP:
CKEditor
Fast secure contact form
Google analyticor
Google XML sitemaps v3 for qTranslate
MHR-cutom anti copy
Photo smash
Simpleress
Wordpress SEO
Wp stats

jeg har prøvd å deaktivere photosmash, wordpres SEo og google xml sitemaps uten at dette har ført til noen endring.

Noen som har forslag til hvordan jeg kan køse problemet?
Billige nettsider: viewtopic.php?f=45&t=45870
spelley
Medlem

Re: Trøbbel med WP

Innlegg ingeva » 29.05.2012 6:59

spelley skrev:Opplever for tiden litt problemer med wordpress. Problemet er at når jeg går ut av admin panelet (f.eks forhåndsvis side etc) så blir jeg automatisk logget ut. Det er meget irriterende å måtte logge inn for hver gang man går ut av admin panelet.

Siden jeg ikke bruker wordpress er jeg ikke sikker på om dette hjelper for deg, men det jeg bruker å gjøre når jeg jobber med phpBB kan kanskje virke her også:
Jeg åpner simpelthen admin-panelet i en ny tab. Da trenger jeg ikke logge meg ut, men hvis jeg hår tilbake til forrige tab, så er jeg akkurat der jeg var før jeg gikk inn i admin-panelet. Du kan gå tilbake til admin-panelet igjen UTEN å logge deg inn igjen.
"If you're staying with Microsoft you're getting more and more overwhelmed to update and change your whole IT infrastructure." Peter Hofmann . . . . Se her.
Brukerens avatar
ingeva
Seniormedlem

Re: Trøbbel med WP

Innlegg spelley » 29.05.2012 10:36

Godt forslag!
Får vel gjøre det slik inntil jeg har funnet ut av hva som er gale.
Billige nettsider: viewtopic.php?f=45&t=45870
spelley
Medlem

Gå til CMS- og forumhjelp

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester