Tips til domenenavn

Er du på jakt etter inspirasjon til en nettside e.l. kan du enten titte igjennom inspirasjonskategorien eller poste en forespørsel i ønskes-kategorien.

Tips til domenenavn

Innlegg ZnigeN » 08.08.2011 19:01

Hei!

Ønsker å opprette en ny nettside med diverse tips og tricks til alt mellom himmel og jord, på PC riktignok.
Det kommer sikkert til å bli litt høyere fokus på små programmeringsstips, men også alt annet.

Jobber på IT avdeling og jeg googler mye rart hver eneste dag for å finne ut av diverse unormale feil. Jeg syntes det hadde vært kult å samle alt under ett community.
Jeg bruker Experts Exchange veldig mye, og det blir vel så vidt jeg vet den største konkurenten (Experts Exchange trenger ikke koste penger hvis du går inn på Experts Exchange via et google søk. Da er det bare å scrolle i bunnen for å lese svaret)

Har tenkt på mye rart som,
- itdb (information technology database)
- itjab
- techinfo4.net (teknologisk informasjon for hele internett :))
- techinfo1 (bare fordi 1 er så vanlig...)
- tinyit (bare .org er ledig)

Jeg ønsker meg helst .com eller .net domene

Ønsker også at domenenavnet skal inneholde "it".
Mitt førstevalg var "itdb", men det er opptatt. ITDB hadde passet perfekt, fordi det blir jo en liten database med "kjappe" tips og triks.

Jada, det finnes allerede slike nettsider i flust, men jeg har fortsatt lyst til å starte et :)

Kom gjerne med tips folkens, jeg er spent på å høre hva deres kreative hjerner har å by på :)
Brukerens avatar
ZnigeN
Medlem

Re: Tips til domenenavn

Innlegg Nukleuz » 12.09.2011 16:05

Vet at .it er italienske domener, men det er jo litt morsomt med

learnme.it (Learn me IT ) :P hah
Mvh
Joachim M. Giæver
http://development.giaever.org
Brukerens avatar
Nukleuz
Seniormedlem

Innlegg jebbis » 12.09.2011 17:07

jeg kan donere sikkerpc.no hvis du er interessert.
Brukerens avatar
jebbis
Seniormedlem

Innlegg ZnigeN » 13.09.2011 9:46

Takk for svar folkens.

Genialt forslag Nukleuz, haha :) Det er ledig også, men jeg vet ikke hvordan prosessen er med registrering av italienske domenenavn?

Jebbis, takk for tilbudet, det var veldig generøst av deg. Jeg ser at sikkerpc.no er allerede i bruk av en bedrift, skal denne bedriften stenges?

Jeg fikk forøvrig drømmedomenet mitt i går så vi kan vel egentlig si at saken er løst :)
Poster link litt senere, jeg ønsker først å gjøre nettsiden klar. Mye som må gjøres!
Brukerens avatar
ZnigeN
Medlem

Gå til Inspirasjon

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester