Asp.net 2.0 problem med innlogging -LØST-

Her postes alt som har med overnevnte teknologier.

Asp.net 2.0 problem med innlogging -LØST-

Innlegg hyundai » 04.05.2010 17:18

Hei,

Jeg holder på å publisere min første asp.net 2.0 side. Noe som viste seg å ikke være så veldig enkelt. Siden er oppe og går, ting jeg la i databasen under utvikling vises slik det skal når siden er online, jeg får registrert nye brukere, da jeg finner igjen de i databasen.
Men når jeg skal logge inn som en av disse brukerne så skjer det igjen ting, jeg taster inn brukernavn og passord og trykker på logg inn, ingenting skjer, men boksene for brukernavn og passord blir nullstilt. Dersom jeg taster feil passord får jeg beskjed om at innloggingen misslykkes. Så den har jo tydeligvis kontakt med databasen.

Håper det er noen hjelpsomme skjeler der ute som kan hjelpe meg litt videre her, da jeg har kjørt meg skikkelig fast her nå.

Dersom det trengs tilgang til filene og evt webhotellet så ta kontakt. Eposten min er bergekenneth (a) hotmail.com Jeg vil veldig gjerne finne ut av dette slik at jeg i fremtiden ikke sliter så vanvittig med publiseringen.

På forhånd takk.
Sist endret av hyundai den 24.05.2010 18:18, endret 1 gang
hyundai
Medlem

Re: Asp.net 2.0 problem med innlogging

Innlegg jobela » 07.05.2010 9:45

Hei!

Kan du fortelle litt mer om løsningen din? Bruker du MembershipProvider eller har du laget din egen?
Har du mulighet til å sett opp en trace i koden din, eventuelt en profiler på databasen, slik at man ser hva som faktisk skjer?

Kom gjerne med litt kode, så kan vi/jeg titte på det, for å se om det er noen åpenbare feil.
Never argue with an idiot. They will bring you down to their level, then beat you with experience. | norskwebforum@gmail.com | jobela@twitter
Brukerens avatar
jobela
Administrator

Re: Asp.net 2.0 problem med innlogging

Innlegg hyundai » 07.05.2010 18:34

Hei og atkk for at du tok deg tid til å svare :D
Jeg bruker membershipprovider. Det jeg egentlig bruker er et starter kit jeg har endre endel på, utvidet databsen osv. Her ligger brukerfeltene i denne databasen.

Jeg er såpass fersk at å sette opp en trace evt en profiler på databasen sier meg ingenting.

Jeg kommer gjerne med kode, men hvilke kode? web.connfig? annen kode?

Her er web.connfig

http://norskwebforum.no/pastebin/11279
hyundai
Medlem

Gå til ASP / ASP.NET, C#, VB.NET, Silverlight, Azure

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester